Dėmesingas įsisąmoninimas (mindfulness)

Dėmesingas įsisąmoninimas (angl., mindfulness) – tai sąmoningumas, kuris atsiranda tikslingai, be vertinimų  kreipiant savo dėmesį į esamą momentą. Mindfulness praktikos padeda pastebėti įvairiose gyvenimo situacijose kylančias savo automatines reakcijas ir jas sukeliančias mintis, mažinti gyvenimą „autopilotu“ ir reaguoti į gyvenimo įvykius juos priimant ir nevertinant, be kančios.

Moksliniai tyrimai rodo, kad praktikuodami mindfulness žmonės stiprina ne tik dėmesį ir įsisąmoninimą, bet ir gauna daug antrinės naudos: mindfulness tinka streso mažinimui ir atsparumo didinimui, depresijos gydymui, nerimo mažinimui, miego kokybės gerinimui. Mindfulness praktikos tinkamos sergantiems lėtinėmis ligomis, kenčiantiems nuo skausmų, turintiems viršsvorio, praktikų efektyvumas įrodytas tiek vaikų, tiek paauglių, tiek suaugusiųjų terapijoje, mindfulness taip pat plačiai taikomas ir organizacijose siekiant sumažinti darbuotojų patiriamą stresą ir perdegimą.

VšĮ “Psichoterapijos ir mokymų centro” psichologė Elnora Jachjajeva veda mindfulness užsiėmimus vaikams, paaugliams ir tėvams, psichologė-psichoterapeutė Kristina Paradnikė specializuojasi suaugusiųjų mindfulness.

Atviri grupiniai dėmesingo įsisąmoninimo užsiėmimai suaugusiems: 

Atviri grupiniai užsiėmimai “Susidraugaukime su mindfulness”

Mindfulness evenings „Mind your head“ (in English)


Dėl dėmesingo įsisąmonimo užsiėmimų galite kreiptis: