Tęstiniai nerimo valdymo užsiėmimai grupėje „Galima ir be nerimo“ (vasario-balandžio mėn.)

Nerimas yra nemaloni būsena: nevaldomas jis užvaldo mintis, prastina emocinę ir fizinę savijautą, trikdo miegą, išsunkia energiją, neleidžia džiaugtis gyvenimu, trukdo susikaupti, apsunkina bendravimą, stabdo ir skatina vengti net ir malonių patirčių. Kviečiame registruotis ir dalyvauti 7 užsiėmimų nerimo valdymo programoje. Programa skirta suaugusiems, norintiems pastiprinti gebėjimą valdyti nerimą, padidinti atsparumą stresui bei mažinti streso … Skaityti daugiau

Ką apie mane pagalvos kiti?

Šiais begalinio viešumo ir lyginimosi laikais velniškai paprasta nukeliauti minčių “aš prastesnis už kitus” takeliu į visišką nusivertinimo klystkelį. Vieną kartą su tikslu pasidaryti raktų kopijas įbėgusi į panoramą ėjau per žmonių minią be makiažo, su treningais ir dar visai “nedamiškai” sukau raktus kišenėje ir pagavau save bemąstančią “ką apie mane pagalvos šie žmonės, gi … Skaityti daugiau

Mokymai psichologams „Bijau likti vienas! Pagalbos galimybės atsiskyrimo nerimą patiriantiems vaikams“

Vaikai patiria pačių įvairiausių baimių ir kai kurios jų yra pagrįstos ir natūralios vaiko amžiui. Tačiau yra baimių, kurios apsunkina vaikus ir jų tėvus. Viena iš dažniausių baimių, dėl kurių vaikams ieškoma psichologinės pagalbos, yra atsiskyrimo nerimas. Atsiskyrimo nerimą išgyvenantys vaikai itin jautriai reaguoja net ir į nedidelius atsiskyrimus nuo artimųjų, nuolat baiminasi, kad jų … Skaityti daugiau

Nerimo spalvos: generalizuoto nerimo sutrikimas

Kokių tik spalvų, pavidalų ir formų neturi nerimas! Panikos atakos, nemiga, baimė išeiti iš namų, nerimas socialinėse situacijose ar iš kūno šokanti širdis, kai tenka kalbėti viešai, vorų-varlių-šliužų-aukščio-uždarų patalpų-ir keturių šimtų kitų dalykų-fobija, mirties baimė ir siaubas dėl galimos artimųjų netekties… visi šie penkiasdešimt nerimo ir baimės atspalvių gali gerokai iškankinti žmogų. Norėčiau šįkart išskirti … Skaityti daugiau

Tęstiniai nerimo valdymo užsiėmimai grupėje „Galima ir be nerimo“

  Nerimas yra nemaloni būsena: nevaldomas jis užvaldo mintis, prastina emocinę ir fizinę savijautą, trikdo miegą, išsunkia energiją, neleidžia džiaugtis gyvenimu, trukdo susikaupti, apsunkina bendravimą, stabdo ir skatina vengti net ir malonių patirčių. Kviečiame registruotis ir dalyvauti 7 užsiėmimų nerimo valdymo programoje. Programa skirta suaugusiems, norintiems pastiprinti gebėjimą valdyti nerimą, padidinti atsparumą stresui bei mažinti … Skaityti daugiau

Gyvenimo prasmė ir vertybės

Labai dažnai mano klientai sako: jaučiu, kad diena nuėjo veltui, o gyvenimas šiuo metu neturi man daug prasmės. Ir sako dažniausiai tai žmonės, kurie iš tiesų daug ir sunkiai dirba (arba darė tai praeityje), rūpinasi savo šeimomis, keliauja ir bendrauja… bet ne tiek daug laiko skiria sau ir savo asmeniniams poreikiams. Aš siūlyčiau kiekvieną kartą, … Skaityti daugiau

Pratimas nerimo mažinimui

Viešėdama Londone knygyne aptikau knygą-užrašinę apie nerimo įveiką. Parašyta autorės, besiremiančios CBT bei mindfulness’u, su puikiomis įžvalgomis ir krūva pratimų. Štai kaip autorė gražiai rašo apie nuo nerimo kenčiančius žmones: “Jei esate nerimastingas ar atvirai atskleidžiate aplinkiniams savo nerimą, neretai aplinkiniai prisigalvos aibę dalykų apie jus, dažniausiai neigiamų. Jūs ir taip greičiausiai jau žinote, kad … Skaityti daugiau

(Ne)pakeliamo nerimo gniaužtuose

Nežinau, kaip jums, bet man nerimas yra viena nemylimiausių emocijų. Jei pyktis, liūdesys, net neviltis atrodo „prisijaukinami“ ir kartais netgi gražūs ir reikalingi jausmai, tai nerimą norisi tuoj pat vyti iš savo minčių ir kūno. Deja, nerimas yra tiek natūrali ir dažna žmonių emocija, kad jos visiškai išvengti pavyktų nebent užmigus dvidešimčiai metų miegančiosios gražuolės … Skaityti daugiau

Mindfulness evenings „Mind your head“ (in English)

Mindfulness is a tool which helps people to manage their mental health and gain more enjoyment in life from awareness of the given moment.  It involves making a special effort to give your full attention to what is happening in your body, your mind, in your surroundings. Mindfulness describes a way of approaching our thoughts … Skaityti daugiau

Atviri grupiniai užsiėmimai “Susidraugaukime su mindfulness”

Kviečiame registruotis ir dalyvauti atviruose grupiniuose dėmesingo įsisąmoninimo (angl. mindfulness) užsiėmimuose. Užsiėmimai skirti visiems, kas nori susipažinti su mindfulness praktikomis, taip pat tiems, kas jau praktikuoja ir nori palaikyti dėmesingo įsisąmoninimo įgūdžius grupėje bendraminčių. Dėmesingas įsisąmoninimas (angl., mindfulness) – tai sąmoningumas, kuris atsiranda tikslingai, be vertinimų  kreipiant savo dėmesį į esamą momentą. Mindfulness praktikos padeda … Skaityti daugiau