Video mokymai

Video apie žmonėms būdingas mąstymo klaidas ir kaip jos gali veikti savijautą. Video remiasi medžiaga iš knygų “Geros nuotaikos vadovas” ir “Nuotaika paklūsta protui”:

Kaip mintys siejasi su savijauta

Nuoroda: youtu.be/EDGvktFYvKk

 

Meditacijų ir relaksacijų įrašai: 

Meditacija “Trijų žingsnių pauzė”. Trumpas pratimas, padedantis trimis nedideliais žingsniais priimti sprendimus. Pirmas žingsnis – įsisąmoninimas visko, kas vyksta, antras – susiaurinti dėmesį į kvėpavimą, atsitraukti šiek tiek nuo sunkumo, trečias – pažvelgti į sunkumą iš naujo: https://youtu.be/gZHwj53TmTY

Trumpa kvėpavimo meditacija (įraše – apie 7 min, bet pratimą atlikti galima nuo 5 iki 20 min.). Vien dėmesio sutelkimas į savo kvėpavimo stebėjimą padeda kūnui reguliuoti streso hormonų kiekį, nusiraminti, o kai kada – ir “pasienergizuoti”: https://youtu.be/0pKOV7Odb8g

Meditacija “Kūno skenavimas”: https://youtu.be/Um4eEIflS2U

Pratimas “Ranka ant širdies” Šis pratimas apima mindfulness ir atjautos sau elementus. Jį galima atlikti tuomet, kai sukyla stiprus stresas: https://youtu.be/4bghvNSqECo

Meditacija “Durys”. Kai sunku priimti sprendimus arba ilgą laiką trukdo įsisenėjęs ir įkyrėjęs sunkumas, šis pratimas gali padėti pažvelgti į situaciją kiek kitu kampu: https://youtu.be/wnylod9-O6Q

Atjautos sau pratimas “Atjaučianti spalv”. Atjauta sau yra įgūdis, kurio žmonėms kartais pritrūksta: kitus užjaučiame ir palaikome, o sau gerais būti gali būti ir labai sudėtinga. Šis pratimas padės sau duoti gerumo ir šilumos bei atsipalaiduoti: https://youtu.be/r5113IjlFw4

Relaksacija “Saugi vieta”: https://youtu.be/0IvRRT9UzAA

Vaizduotės pratimas “Pokalbis su savo vidiniu vaiku”. Trumpas pasirūpinimo savimi pratimas, skirtas stiprinti atjautą ir geranoriškumą sau:

 

Pratimai vaikams:

Pratimas vaikams “Baimę į mėnulį”. Pratimo esmė – pasitelkiant vaizduotę nevengti baimės, susidurti su ja “akis į akį” su žaismingumu, smagiai ir saugiai:https://youtu.be/pE9OEyPXXD0

Pratimas vaikams “Pienės pūkas”. Relaksacija tinka ir vaikams, ir suaugusiems Ši relaksacija apima ne tik nusiraminimą, bet ir savo kūno įsisąmoninimą, dėmesio sutelkimą, kvėpavimo pareguliavimą: